lokalmarg

lokalmarg

lokalmarg


خب سلام این آموزش رو تندی نوشتم فردا فیلمشم میذارم اگه متوجه نشید خب بریم سراغ آموزش

مواد لازم جهت تهیه یک فکپیج خوب!:)

1 - گوشت چرخ کرد..چشمک ا شرمنده اشتباه شد خب اولین کار اینه که شما یک وبلاگ داشته باشید چه بهتر بلاگفا یا رز بلاگ باشه

2 - یکم هوش

3 - کد فرم (میگم چیه)

4 - تو و میز صندلی کامپیوترو کیبرد اینا ی چایم باشه حلهزبان درازی

بریم سراغ آموزش شوخی بسه خب یک وبسایت لازم داریم که بهمون یک فرم آنلاین بسازه فرم های آنلاین توی وب بگردی زیاده ... ولی منم یک پیشهناد دارم واستون بعله وبسایت آنلاین فرم بعد از ورود به سایت ثبت نام کنید و وارد کنترل پنل یا مدیریت بشید مث عکس

 

خب بعد از وارد شدن به قسمت روی فرم ها کلیک کنید و فرمی رو واس خودتون بسازید حالا بستگی داره که گزینه 2 رو داشته باشید یا نه اگه

 دارید یک فرمی طراحی کنید و با اون طرف مقابل رو به چالش بکشید مثلا سکه رایگان در صورت پر کردن فرم بهت میده بعد پر کردن اطلاعات 

اون میاد بهت


خب بقیه بعد از ساخت فرم و اتمام فیلد ها برید یک وبلاگ باز کنید و یک صفحه وب درست کنید یعنی صفحه جداگانه بعد ساخت صفحه فرمی که


 ساختین یک کدی داره که وب انجمن ساز خودش میده بهت خب اونو کپی کن و توی صفحه جداگانه که ساختی پیست کن و تمام


حالا میتونی اونو با کوتاه کردنلینک بدی به طرف و طرف با پر کردن فرم آنی اطلاعات به دستت بیفته بروزترین و قابل استفاده ترین فک لاین این 

بود


مشکلی داشتی تو نظرات بگو حلش کنیم


یاحق



نظرات  (۱۲)

سلام ،میسه آموزش فیک میج اینستاگرام رو بزارین یا اینکه یکی برام بسازین ،هزینه اش رو میدم
پاسخ:
چشم
خیلی ازت ممنونم داداش ♥♥♥
پاسخ:
وظیفه
خیلی خیلی ازت ممنونم ، هر وقت آماده شد ، لطفا بهم خبر بده داداش ، من یه عالمه برنامه ی پولی اندروید دارم ، اگه خواستی برات ایمیل می کنم ، بازم ازت ممنون ♥♥♥
پاسخ:
وظیفه گل پسر 

هر طور راحتی دوس داری ارسال کن

فک پیچ رو سعی میکنم سریع بسازم بزارم تو وب
♥♥♥
سلام اقا
من یک فیک پیج به همین صورت ساختم اما مشکلم اینه که بعد اینکه طرف کلید ارسال رو میزنه ی صفحه میاد در رابطه با کد پیگیری ارسال که من نمیخولم این پیام بیاد و به صفحه دیگه بره ایا میشه کاری کرد؟؟
مثلا خودم سورس پیج رو تو ی هاست رایگان اپلود کردم اما پیج خراب میشه چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام لطفا ادرس فک پیچ یا عکس بگیرین بدین تا مشکلتون رو برسی کنم
ببخشید و ی مشکل دیگه هم که هست لینک "سامانه فرم ساز تحت وب" که پایین سایت نشون میده میخوام حذف بشه
پاسخ:
فک پیچتون رو بدین واستون ادیت کنم 

سارا خانم لطفا فرم رو دوباره بسازین

من فرم ساختم هیچ مشکلی نداشت 
http://www.onlineforms.ir/Forms/anti/13100

حتما اشتباهی کردین

سلام ، هاستش رو خودم ساختم ، بهتون بدمش؟؟؟
خیلی از لطفتون ممنونم واقعا سایت عالی دارین ، به دوستانم حتما معرفی میکنم
و اینکه لطفا ایمیلتونو بهم بدین واسه ی اینکه برنامه های پولی رو واستون بفرستم
بازم ممنون
دمت گرررررررم
پاسخ:
هاست چیرو ؟

واقعا من موندم شما چطوری میخواین به دنیای هک و امنیت قدم بزارید

عزیز من به هیچ کس اطمینان نکنید حتی به خودتون 

هاست رو پیش خودتون نگهدارین
داداش مگه نباید فیک پیج رو توی یه هاست آپلود کنی؟؟؟
ممنون تیکه ی خوبی انداختی
خخ
پاسخ:
درسته ولی اون فرمی که گذاشتم انلاینه یه جورایی هاست حساب میشه
دیدین من الکی نگفتم و یه چیزایی سرم میشه
منتظرم داداش ،قربون دستت
پاسخ:
ههه عزیز من مگه گفتم سرتون نمیشه ؟
بله دیگه شما جواب کامنت منو اینطوری دادین:

پاسخ: هاست چیرو ؟واقعا من موندم شما چطوری میخواین به دنیای هک و امنیت قدم بزاریدعزیز من به هیچ کس اطمینان نکنید حتی به خودتون هاست رو پیش خودتون نگهدارین

که همونه منظورتون
،راستی داداش قرار بود واسم درست کنی ،قربون دستت یادت نره داداش گلم
خیلی ممنون
پاسخ:
یادم نمیره یادم هست فقط سرم شلوغه 
خیلی لطف دارین ، اگه میتونین میشه تا یه هفته ی دیگه اوکی اش کنید؟؟؟
ببخشید مزاحتمون میشم ، واقعا شرمندتون هستم
سلام ایدی اسکایپت را بده
پاسخ:
فعلا اسکایپ باطل
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی