lokalmarg

lokalmarg

lokalmarg

سلام خدمت دوستان عزیز


باید ازتون معذرت خواهی کنم از این بابت که چند روز نبودم


ونمیتونستم وب رو اپ کنم و به نظراتتون جواب بدم


پس لطفا ببخشید دوباره وب به کارش ادامه میده


تا شما بتونید از مطالبش بهره ببرید



  • ADMIN1

نظرات  (۱۱)

سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
پاسخ:
؟؟؟؟
سلام منظورتون همینجا هست دیگه؟؟؟
اگر اینجاست لطفا موضوعات همه ی بخش هارو بگید
پاسخ:
نه عزیز اینجا نیست

هر بخشی که میتونید بگید اضافه میشه
سلام ، من میتونم توی بخش آزاد بهتون کمک کنم و ترفندها و برنامه های پولی رو قرار بدم؟؟؟
پاسخ:
بله عزیز میتونید 
من دارم روی سایت هکینگ کار میکنم اگر میشه من داخل انجمن عضو بشم بعد یک ماه یعنی حدودا اخرای فروردین جزو سایت هکینگهای خوب ایران میشم و در بخش سرور و سایت هکینگ کمک میکنم

پاسخ:
چشم عزیز 
برادر بخش هک و امنیت موخوام منو بزار تو اون بخش
پاسخ:
چشم
دوست عزیزمن تو بخش هک امنیت میخوام فعالیتم زیاد باشه ولی تو بخش های دیگه هم فعالیت میکنم
پاسخ:
چشم
سلام داداش ادرس انجمنو میدید
پاسخ:
چشم  به زودی میزارم
ادرس انجمن رو نمیزارید؟؟؟؟؟
اگر میشه مطالب اموزشی بیشتر بزارید پوسیدیم
پاسخ:
سلام عزیز ببخشید نبودم چشم

مطلب جدید گذاشتم

ادرس انجمن هم تو نظر قبلیتون گفتم
انجمن چیشد جواب بده دیگه اه
پاسخ:
انجمن رو قراره مثل کعبه تیم تو رز بلاگ بسازم خوب فکر کردم رو هاست فاید نداره ولی به فکر رو هاست ساختنش هم هستم ولی فعلا یه رزبلاگ میسازم ببینم چی میشه باید رو امنیت کار کنم بخاطر همین طول میکشه 
ادرس انجمن رو میدیش پر کردم فرم رو
پاسخ:
داش انجمن رو دارم میسازم 

تا صبح طول میکشه فردا ادرسش رو میفرستم یا شاید عمومی گذاشتمش
سلام.مستقیما چجوری باهات ارتباط برقرار کنم؟یه ایدی تلگرام یا ایمیل میشه بدی؟
پاسخ:
من کلا 99 درصد از دنیای مجازی خداحافظی کردم  تنها  جایی که میام همین وبلاگه

ولی این ای دی تلگرام رو دریابید بهش بگید من ای دی رو بهتون دادم کمکی خواستین کمکتون میکنه

@Narfyq
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی