lokalmarg

lokalmarg

lokalmarg

سلام. در این آموش قصد داریم شما را با نحوه تغییر تصویر خوش آمدگویی ویندوز ۷ آشنا کنیم. تصویر خوش آمدگویی ویندوز همان عکسی است که هنگام بالا آمدن ویندوز و خاموش شدن آن نمایش داده میشود. شما با تغییر این تصویر که تنها جنبه زیبایی دارد، میتوانید محیط اجرایی ویندوز خود را متفاوت تر از قبل کنید و از ظاهر ویندوز خود راضی شوید.

من در این آموزش با استفاده از نرم افزار رایگان Win7LogonBackgroundChanger نسخه (۱_۵_۲) این کار را انجام خواهم داد. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به حجم بسیار کم (زیر ۱ مگابایت) و محیط زیبا و کاربردی آن اشاره کرد.

ابتدا برای دانلود این نرم افزار رایگان، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود نرم افزار Win7LogonBackgroundChanger_1_5_2

نکته مهم: ما در این آموزش نسخه ۲.۵.۱ این نرم افزار را قرار داده ایم. شما میتوانید در اینترنت نسخه های جدیدتر این نرم افزار را دانلود کنید.

بعد از دانلود نرم افزار، از محتویات فایلی که دانلود کرده اید، فایل اجرایی Win7LogonBackgroundChanger.exe را اجرا کنید تا نرم افزار اجرا شود.

محیط کلی نرم افزار به صورت زیر میباشد:


این نرم افزار به طور پیشفرض عکس هایی را در خود گنجانده است که شما میتوانید یکی از این عکس ها را انتخاب کرده و با کلیک بر روی گزینه Apply در بالای نرم افزار این عکس را تایید کنید. برای زفتن به عکس بعدی کافیست با استفاده از کلید های چپ و راست جهت نمای کیبورد این کار را انجام دهید

حال اگر از تصاویر پیشفرض نرم افزار خوشتان نیامده یا اصلا دوست دارید تصویر مورد نظر خود را به عنوان تصویر خوش آمدگویی ویندوز قرار دهید کافیست با کلیک بر روی گزینه Choose a folder واقع در بالای نرم افزار پوشه ای که عکس مورد نظرتان در آن جا قرار دارد را انتخاب کنید.


حال بر روی OK کلیک کرده و منتظر بمانید تا نرم افزار عکس های واقع در آن پوشه را بیابد و در پایین نرم افزار آن ها را به نمایش بگذارد.

حالا با استفاده از کلیدهای چپ و راست جهت نمای کیبورد عکس ها را مرور کرده و عکس مورد نظرتان را بیابید و آن را به حالت انتخابی در آورید (بر روی آن کلیک کنید)

مشاهده خواهید کرد که پیشنمایشی از تصویر خوش آمدگویی ویندوز با استفاده از عکس مورد نظر شما به نمایش در آمده است.


حال با کلیک بر روی گزینه Apply از بالای نرم افزار، تنظیمات را ذخیره کنید.

نظرات  (۱)

سلام داداش من همونیم که گفتم می خوام باهات همکاری داشته باشم...
بعد از ساخته شدن انجمن این وب بهم فعالیتی خواهد داشت؟
دوست دارم تو این وب کنارت مطلب بزارم.
نظرت رو بگو امید جان.
ممنون.
پاسخ:
بله دوست عزیز این وب فعالیتش رو ادامه میده به عنوان ریشه انجمن

چشم به زودی شما هم میتونید مطلب بزارین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی