lokalmarg

lokalmarg

lokalmarg

با سلام خدمت همه ی شما دوستان گرامی این هم از دیتابیس رزبلاگ داخلش یوزر و پسورد تمام وبلاگ های رزبلاگ قرار دارد نظر یادتون نره ..

برای هش کردن یعنی فهمیدن رمز هایی MD5 مانند : (350cb0e470bd5f762e18aac8f63f3a57) باید به سایت زیر رفته و هش کدش کرد...


سایت Hash-Code : کلیک کن


برای دانلود و مشاهده تصویر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید ...


لینک دانلود : کلیک کتید


حجم :  85 MB


برای درست اجرا شدن از برنامه notepad++ برای باز کردنش استفاده کنید ...

img rzb

نظرات  (۹)

سلام
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و نظر بدید
منتظرتونم
پاسخ:
چشم
سلام وقت بخیر
میشه هک دیتابیس را توضیح دهید
و اموزشش را به من بگین ممنون میشم
باتشکر
سلام
این فایل پر از نام کاربری و هش است
درضمن تقلبی نیست
و الان شما چند وبلاگ را هک کردی تا حالا
سلام اگه میشه دیتابیس بلاگفا را هم بزارید ممنون میشم
پاسخ:
در حال تکمیل دیتابیس ها هستیم به زودی
سلام داداش داداش تتورو خدا تورو امام حسین دیتابیس رزبلاگو بهم بدید خیلی نیازش دارم دربرابرش بهتون شارژ یا هزینه ای هم داشته باشه پرداخت میکنم البته بی ادبی نباشه جسارت نکردم ارباب خیلی خیلی مخلصتم شما یه پیامک به من بزنید من جبران میکنم به امام حسین بعد پیامکتون جبران میکنم بخدا 09386661351
مسنجرم amirsam.1272
تلگرامم amirsamfaraji666
داداش تورو خدا کمکم بکن تورو امام حسین
پاسخ:
در حال تکمیل و بروزرسانیش هستم کامل بشه قرار میدم
سلام لطفا دریتابیس بلاگفا را بزارین در ضمن ترو خدا بگین که دیتابیس رو چگونه از وبلاگ میگیری لطفا به تلگرامم بفرستین یا به ایمیلم خواهشا خواهش خواهشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
چشم به زودی
چی بگه آدم... دمت گرم
فایل مسدود شد لطفا رسیدگی کن
پاسخ:
ایرانه دیگ چه میشه کرد
سلام دادا فایل مسدود شده میشه بفرستیش تلگرام برام بیا این آدی تلگرامLOVELYYBOY@ دادا اگه میشه لطفا بفرست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی