یکی از بزرگترین مشکلاتی که امروزه توی فکر نوجوان ها و جوانان ایجاد میشه این هست که چرا ما ایرانی ها نمی تونیم به راحتی از برخی از بازی های آنلاین خریداری کنیم ! مقدار پول های موجودمون رو بی نهایت کنیم ! چیزی با عنوان ( Gems ) در برخی از بازی های آنلاین آندرویدی یا حتی آفلاین هک کنیم و به راحتی بازی رو پیش ببریم .

جواب تمام این مکشلات در همین مطلب هست . مطلبی که شما با مطالعه ی اون می تونید به راحتی از نرم افزار هایی که بعضی محدودیت هایی دارند که فقط افرادی که نسخه های پریموم دارند می تونند از اون ها استفاده کنند ، به راحتی این محدودیت رو بردارید و از نسخه ی واقعی و پریموم بازی یا نرم افزار لذذذذذت ببرید .

| برای اولین بار در بین سایت های ایرانی و خارجی آموزش تصویری به صورت کامل  |

| آموزش جامع به صورت کامل برای کار با نرم افزار Freedome | 

| Google Play Hacking |

| Root Needed |

* آموزش ( مرحله ی اول ) : این مرحله یک مرحله ی اساسی هست برای افرادی که تا به حال به گوگل پلی از داخل گوشی متصل نشده اند . ابتدا برای وصل شدن به گوگل پلی باید از تحریم بگذریم . لازم به ذکر هست بهترین نرم افزار گذر از تحریم h.o.t.s.p.o.t  s.h.i.e.l.d می باشد . بعد از این که نرم افزار گذر از تحریم رو نصب کردید و بعد اجراش کردید ، باید مطمن بشیم که گوگل پلی موقعیت مارو شناسایی نکرده ( ایران ) ، برای این که موقعیت خودمون رو از ذهنش پاک کنیم باید طبق مراحله زیر عمل کنید :

۱. به داخل Settings ( تنظیمات ) موبایل برید .

۲. سپس به بخش مدیرت نرم افزار ها ( Apps ) برید .

۳. گوگل پلی ( Google Play Store ) رو پیدا کنید .

۴. روش بزنید و بعد پنجره ایی مربوط به مشخصات نرم افزار باز میشه .

۵. بر روری Clear data , Clear Catch بزنید ، سپس کمی منتظر بمانید و بعد تمام .

بعد از انجام تمام این مراحل باید با اکانت جیمیلتون به داخل گوشی متصل بشید . برای این کار مراحل زیر رو انجام بدید :

۱. به داخل Settings رفته .

۲. سپس به پایین صفحه نزدیک میشیم و در بخش اکانت چندتا ایکون نرم افزار ها رو زده که مثلا شما توش اکانت داشتید ( Viber ، Wahtsapp و… ) اگر آیکون گوگل نبود روی Add Account بزنید سپس لیستی برای شما باز میشه که داخل اون لیست باید Google رو پیدا کنید ، روش بزنید ، و بعد سوالی از شما می پرسه که از قبل اکانت داشتید یا نداشتید . اگر از قبل اکانت گوگل پلی داشتید ( کلا یه اکانت گوگل پلی دارید ) روی Exiting بزنید و بعد جیمیل به همراه پسورد رو وارد کنید ، با بقیه مراحل آشنا هستید .

۳. بعد از انجام تمام این مراحل اکانت گوگل شما وصل میشه و شما باید برای یک بارم که شده وارده گوگل پلی از داخل گوشیتون بشید ، اگر گوگل پلی یا همون پلی استور رو در گوشیتون ندارید از اینجا دانلود کنید .

۴. بعد از این که وارده گوگل پلی شدید کمی منتظر بمونید تا گوگل پلی گوشیه شما رو شناسایی کنه بعد از اون به شما پیامیی میده که آیا با این اکانت می خوایند به گوگل پلی وصل بشید…. موافق هستید ….. بر روی Accept بزنید همینوووو بس .

آموزش ( مرحله ی دوم ) : بازی مورده نظر خودوتن رو انتخاب می کنید ، از همین ابتدا ذکر کنم که همه ی بازی ها قابل هک کردن نیستند و برخی از اون ها امکان پذیر هستند بازی های آنلاینی از قبیل : Paradis island ، Respawnables می تونید به راحتی هک کنید و هرچقدر پول خواستید خریداری کنید .

نکته : برای عملی شدن هک در گوشی ها موبایل ، موبایل شما باید حتما روت شده باشه ، در غیره این صورت امکان پذیر نیست .

نکته : اکانت گوگل پلی شما می بایست حتما وصل باشه ، که در ادامه آموزش ساختن اکانت گوگل پلی گفته شده .

نکته : همه ی مطالب گفته شده ( در قالب آموزش ) توسط میهن گیم ( شخص خودم ) انجام شده و هیچ مشکلی پیش نیومده .

اگر به طور کامل مطمن هستید که گوشیه خودتون رو روت کردید پس با ما همراه باشید .

بعد از این که بازیه مورده نظر خودتون رو دانلود کردید و نصب کردید ، باید نرم افزار Freedom رو از اینجا دانلود کنید . منظور از فریدوم ش.یل.تر.شکن نیست بلکه نرم افزار بسیار معروفی هست که بسیاری از سازندانگان بازی و همچنین گوگل پلی از اون کلافه شدند ! هدف نرم افزار Freedom کمک به افرادی هست که توانایی خریدن ( Gems ، Coin ، Crystal ) داخل بازی ندارند بخصوص برای ما ایرانی ها D: .

آموزش ( مرحله ی سوم ) : بعد از این که نرم افزار را Freedom رو تهیه و نصب کردید ، هنگام بازکردن نرم افزار گوشی شما به پیغامی در قالب اجازه ی دسترسی به نرم افزار رو میده که شما با زدن گزینه ی Grant این اجازه رو به نرم افزار میدید . بعد از تایید کردن پیغام توسط موبایل ، صفحه ایی برای شما بازی خواهد شد که بیشتر نرم افزار هایی که توسط نرم افزار قابل شناسایی هست رو دارا هست . ( در صورتی که نرم افزار یا بازیه مورده نظر شما در لیست نبود ، نرم افزار یا بازی مورده نظر شما قایل هک نیست ! .) داخل همون صفحه بر روی نرم افزار یا بازییی که می خواهید هکش کنید میزنید سپس برای شما پیغامی میاد OK رو بزنید . 

بعد از تایید ، نرم افزار Freedom جمله هایی خنده دار در قالب ظنز نشون میده ( به معنای صبرکردن هست ) امکان داره این کار ۲ دقیقه شاید یک دقیقه طول بکشه . سپس نرم افزار Freedom موبایل شمارو به صورت خودکار به داخل بازی میبره ( هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ) ، سپس شما باید به بخش خریدن سکه یا کریستال یه جم بازی مراجعه کنید ، معمولا جاهایی که کناره سکه علامت + زده بزنید تا پنچره ی خرید براتون بیاد . بعد روی مقدار پولی که می خوایند خریداری کنید بزنید بعد صبر کنید یک پنجره ی مستطیل شکل که در حال لود شدن هست ظاهر میشه بعد روی payment رو میزنید کمی صبر می کنید با پیغام paymemt succesful رو به رو خواهید شد .